Monday, November 28, 2005

Training 3

Weerom 3 keer 2 minuten stappen en 2 minuten lopen - even kort tijdens m'n middagpauze een sessie ingelast.
Ik begin eindelijk een beetje de werking en functionaliteiten van m'n Polar te doorgronden... Nu nog uitzoeken wat effectief m'n beste trainingszones zijn. Ik heb de indruk dat de grens wel heel scherp (laag) staat zoals hij standaard voor m'n leeftijd zou moeten zijn. Wanneer dat ding al begint te biepen ben ik nog fris bezig. Soit, ze zullen het bij Polar wel weten zeker?

In ieder geval moet ik toegeven dat ik nog nooit zo lang een trainingsschema heb volgehouden. Enfin, het is ook de eerste keer dat ik met een schema oefen - vroeger was het gewoon schoenen aantrekken en lopen, zonder al te veel te weten wat en hoeveel. Die schema's zijn een aanrader!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home