Wednesday, December 07, 2005

Training 1 van Bruno

Mijn allereerste poging tot training is in het water gevallen ... of eerder in bed
Eén of andere bacterie vond het idee van sporten niet zo goed en heeft een protest actie ingezet in mijn buikje (lees BUIK) waardoor ik met koorts en een goede grog de moed heb laten zakken en een nachtje rust heb genomen.
19u in bed, lijkt me onwaarschijnlijk maar toch waar. De eerste poging wordt dus verplaatst naar donderdag.
Vooraleer te gaan lopen zal ik wel eerst bij de Decathlon van Kortrijk binnenwippen om info in te winnen ivm loopschoenen.
In het verleden heb ik er goede asics loopschoenen gevonden voor de heflt van de prijs van de andere speciaalzaken.
We hebben daar trouwens met Fanny (mijn teerbeminde) voor een redelijk goedkope prijs ons skimateriaal gekocht voor onze skireis begin maart.

Volgende poging betere poging

0 Comments:

Post a Comment

<< Home