Sunday, March 26, 2006

Spring is really in the air

Het is zover, de lente is er. Gedaan met de droge trainingen bij vriesweer. Vandaag moest ik het doen met natte wegen en paden bij 12°C
Op televisioneel gebied is de lente ook in aantocht, ik kom 't huis, zet de tv effekes op om te bekomen en zie de pseudo film "Rambo II". We zullen het nog allemaal meemaken.
Alle gekheid op een stokje, vandaag brak ik voor het eerst de 10 km grens en 1u training. Volgens mijn programma moest ik 85 min lopen. 1u25 werd het dus om de helft van de 20 km te halen. De preciese afstand volgens mijn Polar is 10,9 km.
Nog maar 9,1 km te gaan en de 20 km is gelukt. Het zal waarschijnlijk iets lastiger zijn dan dat. Dit zullen we volgende zondag zien wanneer ik nogmaals een duurtraining zal uitvoeren

1 Comments:

At 2:43 PM, Blogger David aka Letman said...

Succes!

 

Post a Comment

<< Home