Monday, February 27, 2006

Looptraining 44: We zijn terug bezig

...hoewel niet op hetzelfde niveau als voorheen... Ik zou vandaag 45minuten moeten hebben lopen, maar na 30 was de pijp al uit - net alsof ik in modder van een halve meter aan 't lopen was.
Nog een beetje stijf in de rug, en na twee weken best niet teveel forceren; liever stillekesaan terug opbouwen. Het kan ook zijn dat het gewoon de gietende regen was die me tegenhield.
Wél fijn was 'the Ricky Gervais Show' op de MP3... Zalig gewoon. Als er mensen zijn die nog dergelijke goeie podcasts kunnen tippen: feel free.

Ondertussen zijn het nog 90 dagen tot de 20 km. Dat wil dus zeggen dat we al voorbij halverwege zijn! Als ik dan zie dat ik vandaag amper en met veel moeite 4 kilometer heb gedaan... begin te twijfelen of het haalbaar is... Anderzijds blijft het doel gewoon die 20km uitlopen, -joggen of -wandelen, en dat moet op 4 uur (de tijd van de bezemwagen) toch écht wel lukken...

1 Comments:

At 9:57 AM, Anonymous Anonymous said...

KOMAAN MANNEN!!!!
Volhouden! We gaan inderdaad voor het uitlopen, of iets dat daar op trekt, van die 20Km. vergeet niet alle spieren van je lijf-je te trainen!!!
Sportieve jogging groeten,lieve
ps Hoe is het met den Bruno???

 

Post a Comment

<< Home