Thursday, February 23, 2006

Eens iets anders

Ik weet dat het slecht is in de voorbereiding voor 20km, maar gisteren toch eens gaan squashen in plaats van te gaan lopen. Veel té explosief, té hoge hartslag, spieren gewrichten en pezen die in alle mogelijke en onmogelijke posities getrokken en getwist worden... En pijn dat alles doet de dag erna...
Ik wist het op voorhand, maar ik had gewoon met een paar collega's nog enkele "rekeningen te vereffenen"... enkel jammer dat ze enkel maar werden uitgediept... met andere woorden: zwaar den boot ingegaan... Vast en zeker omdat ik onderbewust toch niet alles wou geven.

Ondertussen zijn de '100 dagen' gepasseerd als een 'non-event' wegens ziek. Ondertussen gaat het beter, dank u, en ben ik terug bezig met te trainen (als ik dus niet op een squashveld sta...) Nog iets meer dan drie maand... we tellen af!

1 Comments:

At 12:12 PM, Anonymous Anonymous said...

fijn dat je weer gezond bent! veel succes met het volhouden van je loopschema,lieve

 

Post a Comment

<< Home