Sunday, March 19, 2006

Back in the game

Geklopt !
Na veel moeite en met behulp van zware antibiotica is het me eindelijk gelukt ... de keelontsteking is geklopt. Volgens de docter was het trouwens een eervolle poging om dopingsvrij door mijn keelontsteking te lopen. Het mocht spijtiggenoeg niet baten. Mijn zwakke keel en longen dachter er anders over.
Het zag er trouwens niet goed uit voor ons ski verlof. Uiteindelijk ben ik er op het laatste nippertje van af geraakt. Ons ski verlof is niet in het water (lees keelontsteking) gevallen.
Prachtige lanschappen trouwens in de franse alpen, was het niet van de 1,5m sneeuw die op de weg lag.
Om een lang verhaal in te korten : 4kg erbij, zwakke kniën door het skiën hebben me niet klein gekregen.
Gisteren ben ik er weer aan begonnen. "Een uurtje maar" Maar het was toch heeeeeel zwaar om opnieuw te starten. In principe moest ik 85 min lopen. Niet gelukt. Mijn tempo was eveneens 3km/u gezakt gezien ik het tempo van mijn hartslagmeter volgde
Volgende dinsdag 55 min, dit zal wel lukken
Woensdag 40 min
Kortom : "I'm back in the game"

2 Comments:

At 9:59 AM, Blogger Peter said...

Super! Blij te zien dat je terug bent, en dat ik niet die 20km alleen zal moeten lopen ;-)

Niet té snel ineens terug opbouwen he... kwestie van 't elastiekske niet te laten springen zoals Koen Fillet het zou zeggen...

 
At 5:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Olé! Den Bruno doet weer mee!
Sla de goede raad van Peter niet in de wind!
veel loopplezier!!!
lieve

 

Post a Comment

<< Home