Tuesday, June 06, 2006

Canvascrack

1u6min; 10km; 9km/h; 6m39/km; 161 bpm

Daar gaan we weer. Na een goede rustweek ben ik weer begonnen met trainen.
Vorige zaterdag waren we bij mijn schoonouders. Nadat de kids in bed waren en de echtgenote vertrokken was naar een klasreunie, ben ik maar in mijn moeders geboortestreek (toevallig dezelfde als die van mijn schoonfamilie) gaan lopen. Toen ontdekte dat Vlaanderen over het algemeen toch wat vlakker is dan in de Vlaamse Ardennen. Tijdens die jogging heb ik eveneens de gelegenheid gehad om eventjes op het kerkhof mijn grootouders te bezoeken.

2 dagen later, vandaag dus, na een zware dag op het werk kreeg ik zin om te gaan lopen. Effe B. van Kluisbergen ge-SMS's of hij mee wou en we waren vetrokken. Na een half uurtje zei hij me wel dat hij niet veel tijd had vanavond, omdat hij naar de Canvascrack wou kijken. Uiteindelijk werd het maar een uurtje lopen. Blijkt nu dat we naar huis gespurt waren om die beste B. op TV te zien. Alle redenen zijn goed om een nieuw streefdoel te hebben tijdens een training.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home