Wednesday, May 17, 2006

Boetedoening

Gisteren heeft Bruno me mailsgewijs aan m'n oren getrokken dat ik de laatste tijd zo weinig van me heb laten horen... I know... maar waar de entries in 't begin tof waren, zouden ze nu een stuk minder motiverend zijn. Ik loop nog altijd, maar veel minder dan het ooit geweest is.
Redenen?
1) m'n knie voelt nog altijd lastig aan, en ik ben bang van deze té zwaar te belasten. Kijk die 20km is welliswaar een doel, maar voor mij zijn niet alle middelen geheiligd. Ik wil volgend jaar ook nog zonder problemen gaan skiën om maar iets te zeggen
2) conditie: de white cliffs of Dover gaan minder stijl naar beneden dan m'n conditie na zo wat minder training
3) tijd: ontzettend druk thuis en op 't werk. Ik kom er nog wel toe om te gaan lopen, maar daarna zijn er nog 1001 andere zaken dan de blog bijhouden...

Enfin, voorlopig ziet het er nog naar uit dat ik er de 28e bij zal zijn... en daarna volgt zeker en vast het relaas nog!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home