Thursday, December 08, 2005

Bruno on the run

Het is zover ... ik ben van start gegaan
Mijn eerste training voor de 20 km van Brussel
het programma zei : 4 keer 2 min hardlopen en 2 min wandelen
voor het zekere ben ik wel begonnen met 5 minuten inlopen en heb het hardlopen vervangen door licht te joggen. Na het geheel nog 10 uitlopen
Mijn koppigheid heeft weer zijn werk gedaan. Ik herinner mij van mijn verleden in lopen waar me steeds gemeld werd nooit te stoppen met lopen zoniet kreeg ik de moed niet meer om te starten.
Hoedanook, HET DOET DEUGD

Op naar de volgende training komende zaterdag
Tussentijd moet ik proberen in te schatten wanneer ik de training van komende maandag zal doen gezien ik dan niet kan. We vinden er wel iets op

Nieuwe schoenen zullen ook niet uit den boze zijn, laat ons hopen dat ik zo snel mogelijk langs kan gaan in een sportwinkel

0 Comments:

Post a Comment

<< Home