Sunday, February 12, 2006

de magische 80

En het blijft tegen zitten.
28 januari was mijn laatste loopdag tot op vandaag
's anderdaags begon de keel weer ferm te prikken en kwamen de hoestbuien weer opdagen.
Voor de 2de keer naar de docter dan maar. Het verdikt liet niet lang op zich wachten : keelontsteking, en als ik niet zou rusten, zal die maar blijven duren. Kortom, ik ben sindsdien niet meer gaan lopen. Je zou denken dat het snel opgelost zou zijn, Noegabollen, noppes, nienté,... Het blijft tegen zitten. Ik zit dit week-end al bijna 2 dagen in mijn bed. Volgende week wordt het dus om 19u vanaf ik 't huis ben in mijn bed kruipen en blijven warm drinken tot het voorbij is. Hopelijk kan ik zo snel mogelijk weer gaan trainen want de beentjes kriebelen.
Enige streepje hoop : door mijn ziek zijn ben ik weer wat afgevallen en ben ik de magische grens van 80kg voorbij gekropen. Nog maar 12kg te gaan tot mijn ideale loopgewicht. Zoals je ziet, er is in alles iets positief te vinden.

1 Comments:

At 7:42 PM, Blogger José said...

Bij keelontsteking is warm drinken niet de goede oplossing Bruno. warm en infectie zijn goede vriendjes. Vroeger bij het uithalen van de amandelen kregen de kindjes altijd een ijsje. Goed voor de pijn en goed tegen ontsteking. Vlugge beterschap gewenst. Ik wou dat ik al aan je 80 kg zou hebben bereikt.

 

Post a Comment

<< Home