Wednesday, April 26, 2006

Fitnessen : we doen mee

Wat zie ik in al die loop-blogs : er wordt overal gefitnesd. Hier moeten we maar aan mee doen!
Of toch niet.
Komende maandag doen we een house-warming (inbranding in het schoon vlaams). Hiervoor moet ik toch zorgen dat ons huisje er een beetje proper uit ziet. 1 van de werken die hiervoor dienen te gebeuren, is de weg naar onze tuin "houtvrij" te maken. Er staat daar nl nog heel wat afbraakhout van tijdens de vorige werken.
"Ken zal dat maar verzagen zekers," was mijn nobele gedachte. Blijkt dat dit nogal wat caloriƫn in beslag neemt. Kortom, dit heb ik als mijn woensdag training laten gelden. Een soort alternatieve fitness. Zij het dat deze fitness ons veel warmte zal bezorgen komende winter.
Morgen proberen we het lopen alleszins weer

1 Comments:

At 11:51 AM, Anonymous patricia said...

Ziet er leuk uit allemaal.

 

Post a Comment

<< Home