Monday, April 10, 2006

Wildste geruchten

Het was onomkeerbaar, het Podcast gebeuren heeft de Wilde geruchten bereikt. Vandaag deed ik mijn lange zondags training, en dit zonder Koen Fillet. 20 minuutjes met de gekste wildste geruchten. Om mijn totaal programma te vullen heb ik het dan maar gesteld met de laatste afrekening.
Eigenlijk had ik gehoopt Koen Fillet te horen tijdens het lopen, kwestie van een collega loper te horen. Hoedanook, het is een leuke afwisseling van de gewone geripte CD's.
Effe terug naar het lopen : gezien ik vandaag mijn zondagstraining gelopen heb, zal ik vermoedelijk morgen geen rustdag kunnen invoeren na mijn zware training. Het zal afwachten worden wat de spieren zeggen. Spijtiggenoeg kan ik het volledige week programma niet opschuiven, gezien ik mijn volgende zondags training op zaterdag zal uitvoeren. Dan zou ik een 10 km wedstrijd moeten lopen. Deze is echter nergens dichtbij te vinden op zondag. Het wordt dus zaterdag in Oostende. Dit komt eigenlijk goed uit want op diezelfde namiddag gaat mijn teerbeminde dochter samen met mijn teerbeminde vrouw een optreden van de favoriete groep van diezelfde dochter gaan volgen : de K3 show . Kwestie van 2 vliegen in 1 klap te slaan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home