Friday, April 07, 2006

Hersenpijniging

Het wordt steeds moeilijker. Ik moet rusten, heb avondlijke afspraken en ben weinig 't huis. Hoe moet ik dit nu combineren met mijn trainingsschema. Het is nogal moeilijk vooral als ik niet 't huis ben wanneer ik zou moeten trainen.
Goochelen met de trainingen dus.
Om het verhaal nog wat complexer te maken, ben ik opnieuw verkouden geweest. Dus werd het weer niet buiten trainen.
Wat kan het leven toch moeilijk zijn.
Top of the bill, mijn hartslagmeter liet het gisteren afweten. Dus werd het schatten of ik goed zat en dat was dus niet. Kortom, vandaag voelde ik mijn beentjes goed kietelen. Ze noemen dit verzuring of zoiets.
Vanavond werd het dus een recuperatie training. Een jogging van 45 min op een heeeeel rustig tempo.
Morgen wordt het een dagje rust.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home