Friday, December 09, 2005

Laten we de staat steunen

De Belgische staat verdient goed aan Canvas. Ze hebben weeral BTW kunnen innen bij de verkoop van schoenen.
Inderdaad, ik heb me laten winnen voor het kopen van nieuwe schoenen. De oude waren echt doorlopen
Het zijn Asics Gel GT-2100 schoenen geworden uit de Decathlon.
Een ideaal moment om die in te lopen dus.
Gezien ik morgen niet kan gaan lopen, wat zou moeten volgens mijn programma, heb ik deze training een dag vervroegd.
5 min inlopen + 5 x 2 min hardlopen afgewisseld met 2 min licht joggen, vervolgens een 10-tal minuten naar huis joggen
mijn programma op myasics voorziet normaalgezien maar 4 x 2 min lopen en wandelen, maar ik was nu eenmaal verder van huis verwijderd dan ik verwacht had. Een extra wandeltocht dus. Ik vrees dat de beentjes ondanks het stretchen morgen toch pijn zullen doen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home