Wednesday, January 11, 2006

Looptraining 25: Drie kwartier

Gisteren voor de eerste keer 45 minuten achter elkaar gelopen. Was wel vol te houden, maar ik heb de indruk dat ik niet echt snel ging. Zelfs al ben ik in m'n 'OwnZone' (voor diegenen die ne Polar hebben) gebleven (die hoger is als de derde 'sportzone'), dan nog had ik de indruk dat ik amper vooruit kwam. Het trainingsgemiddelde lag effectief slechts rond de 7,1km/h... Een mindere dag, teveel kilo's moeten meeslepen (daar moet ik snel iets aan gaan doen) of gewoon niet snel genoeg?
Waar zit de rest zoal?

Soit, het blijft de bedoeling om
1) een betere conditie te kweken
2) de 20km uit te lopen - de tijd is eigenlijk van minder belang (zolang het maar onder de drie uur is ;-) )
...en het ziet er nog altijd naar uit dat beide doelen haalbaar zijn...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home