Friday, January 06, 2006

Training 23: Op de crosstrainer

Zoals al eerder in de Blog gemeld hebben we op eBay een cross-trainer gekocht: zo'n apparaat waarmee ge met uwe benen rondjes draait, en die beweging ondersteund door met de armen een soortement van stel skistokken over en weer te duwen... Gisteren dat ding gaan halen, en vandaag dus een eerste keer op getraind.
Bon, hoewel ik eerlijk gezegd liever buiten ga lopen (dat is ook de reden dat ik niet in een fitness wil gaan), kwam het vandaag écht wel beter uit dat we het in de garage hadden staan: tot laat alleen geweest met ons kindjes, en hoewel het Asics-schema om 25 minuten lopen vroeg heb ik geen zin meer om me terug aan te kleden om door de kou te gaan baggeren...
15 minuten op die Orbitrak zullen ook wel goed zijn zeker. In ieder geval is dat ding wel een complete workout - ik voel het ook in m'n armen.

Het leukste is bovendien dat ge een boekske kunt lezen terwijl ge aan 't trainen bent ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home