Sunday, January 01, 2006

De kerstman bestaat echt

Inderdaad, hij bestaat de Kerstman. Hoe is het anders mogelijk dat meerdere mensen een cadeau krijgen op 2 plaatsen in Belgiƫ op het zelfde moment.
Of zou Polar en Canvas in samenwerking met de post er voor iets tussen zittten ?
Hoedanook, na (3 x) grondig de handleiding van mijn nieuwe Polar te lezen, denk ik dat ik begin te snappen hoe ik dat ding aan de praat moet krijgen.
Nu nog juist de mooie grafiekjes vinden en alles is zoals het zou moeten zijn.
De trainingen daarentegen, waren vorige week op een iets lager pitje. Dit komt door de schilderwerken in ons gelijkvloers. Toch hou ik me eraan om de gemiste trainingen in te halen in de 2 komende weken. Dit moet zeker lukken. Waar een wil is is een weg

0 Comments:

Post a Comment

<< Home