Sunday, January 08, 2006

Jezuske is geboren

Het is bewezen !!! Jezuske is geboren in een bakske vol met stro
Dit althans volgens de kerststal bovenop de Tiegemberg. Da's één van die befaamde laatste beklimmingen voor de wielrenners in de E3 prijs. Vandaag ben ik namelijk eens een andere route gaan verkennen tijdens het lopen. Volgens de assics site moest het 45 min lopen worden. In plaats van links vanaf mij 't huis te beginnen, en dit bergaf (lees helling van de Kaster berg af), ben ik eens bergop gaan lopen. Hééél slechte zet dacht ik na enkele min, mijn hartslag sloeg onmiddellijk de hoogte in. Dat zal in de toekomst zoeken worden naar de goede startsnelheid in die richting.
Na enige tijd (half verloren) lopen tussen Kaster en Tiegem, zag ik plots in de verte een licht, het was dit van de kerststal bovenop de Tiegemberg. En ja, Jezuske lag in de kribbe. Zonder wierook, goud of myre af te geven ben ik dan maar bergaf richting huiswaarst gelopen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home