Saturday, April 08, 2006

knieprobleemkes

Deze week (bijna) niet getrained wegens "iets" in m'n knie. Nu niet dat het echt ondraaglijk pijn doet, maar in gedachte houden dat 'pijn altijd een signaal is', en dat het beter is een beetje rustig aan te doen bij het minste signaal, ben ik dus niet buiten geweest.

Status:
Trap aflopen met m'n dochter op de arm: last
"Ambriëren" tijdens het autorijden: last
Roeimachine: valt mee als ik niet tever m'n been plooi, anders: last
Cross-trainer: gaat wel
Fietsen: gaat zeer goed, dus ik vermoed dat ik er straks bij wijze van training een uurtje op uittrek.

Ok, ik zou heel graag de 20km lopen, maar nu ook niet ten koste van om het even wat: ik zie het niet zitten om achteraf een aantal kine-sessies te moeten ondergaan, of erger: later last hebben bij het skiën of zo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home