Tuesday, May 02, 2006

Magische cijfers

26 dagen te gaan, 15 km; 104 min; 8,6 km/h; 6m57/km

Al een week rond de 80 kg en een training van 15 km. Na mijn maandje out begin dit jaar (dank u laaaaange keelontsteking) was ik spijtiggenoeg wat terug gevallen naar een iets hoger gewicht van +/- 83 kg. Het was maar met moeite dat mijn gewicht zakte. Sinds een weekje ben ik stabiel rond de 80kg. Nog maar 2 kg te gaan en ik behaal mijn BMI van 25. Dit moet wel haalbaar zijn tegen Brussel.
Vandaag heb ik mijn lange training van zondag gelopen. Het schema van vorige week is wat in het honderd gelopen door onze house warming ("open huis" volgens mijn teerbeminde). Een heel leuke ervaring die ik de meeste mensen kan aanraden, was het niet dat ik tussentijd een weekje niet gelopen heb.
Vandaag dus de verloren zondagstraining van 105 min.
Theoretisch schema voor de rest van de week : morgen woensdag 45 min hardlopen. Donderdag 60 min; zondag 105 min. Hoogstwaarschijnlijk zullen woensdag en donderdag 1 dagje opschuiven als recuperatie van vandaag

0 Comments:

Post a Comment

<< Home