Wednesday, May 03, 2006

Samen joggen helpt recupereren

25 dagen te gaan, 6 km; 45 min; 7,9 km/h; 7m36/km

"Aiaiaiai da doe pijn ... waarom heb ik gisteren zo veel gelopen? Mompelmompeldemompel"
Dit zijn enkele gedachten die me door de hersenen vlogen vanmorgen toen ik uit bed stapte. Om het verhaal nog leuker te maken moest ik vanmorgen bij een klant nog continu de trappen op. Het zal enkele dagen recupereren worden.

Alhoewel ? Terwijl ik naar huis toe reed, dacht ik dat het misschien toch niet slecht zou zijn om iets te doen. Bellen dan maar naar I. van het oudercomité. Plots herrinnerde ik me dat zij meedoet met een "start to run" actie georganiseerd door een plaatselijke sportzaak. Ze was het niet van plan, maar heeft zich door mij laten overtuigen om vanavond toch te gaan lopen.
Om 20u ben ik haar gaan ophalen, en bleek dat B. (een andere ouder van een schoolgenote van mijn dochter) erbij was. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
We hebben elkaar tijdens het lopen continu moed ingesproken. Zo hebben ze voor de eerste keer 35 min gelopen en kreeg ik moed om mijn 45 min training van vandaag te lopen.
Het beste : mijn spierpijn is voorbij, kortom : "samen joggen helpt recupereren"
Dank u I. en B.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home