Sunday, December 11, 2005

Training 10: tussen twee Sinterklaasfeestjes door...

15 minuten lopen aan één stuk, dat was de tiende training. Echt goed ging het eerlijk gezegd niet, en de volgende training vraagt voor nog 10 minuten meer. Ik denk dat ik er eentje tussen ga doen waarbij ik iets minder loop.
Dit weekend was het wél moeilijk om tijd te vinden om te gaan lopen aangezien de kids twee Sinterklaasfeestjes 'moeten' gaan bijwonen... een advies aan de goedheilige man: zorg er volgend jaar voor dat je ineens ALLE pakjes op hetzelfde adres aflevert... ...en ook ineens de pakjes van m'n petekindje DAAR aflevert in plaats dat ik het nog moet gaan brengen... wie denkt hij wel dat ik ben? DHL in persoon?
Soit, die klein manne vinden dat wel plezant, en uiteindelijk is dat nog belangrijker dan het lopen van alle 20 kilometers of marathons samen.

...als er overmorgen geen nieuwe blog-entry verschijnt hebben de pieten me meegenomen naar Spanje...

1 Comments:

At 4:29 PM, Blogger José said...

Peter, ik vrees dat je met een te zwaar schema bezig bent.15 min. lopen aan een stuk op je 10de training zonder voorbereiding lijkt me zwaar. Ik volg het schema van prorun (www.prorun.nl) beginner om na 12 weken aan 45 min. lopen uit te komen.
Daarna zal ik pas beginnen aan een schema voor de 20 km. Alavast nog veel loopplezier. José

 

Post a Comment

<< Home