Thursday, January 12, 2006

De mistige bossen

The Cardigans beluisteren tijdens een jogging in de mistige bossen van de Kluisberg, dat kan toch mooi zijn.
Ware het niet dat er één of andere mysterieuze zaak mijn Polar liet blokkeren. Kortom 40 min lopen zonder maar te weten wat mijn hartje doet ... het laat me maar koude rillingen voelen.
Achteraf gezien vind ik dit niet zo slecht. Ik heb eens op het gevoel moeten lopen en dit is me niet zo slecht bevallen.
In de toekomst zal ik dit meer laten gebeuren, want nu heb ik nog extra van het (lugubere) landschap kunnen genieten. Luguber ? Je moet maar eens in de bossen gaan lopen bij valavond in de mist. Een unieke ervaring om iedereen aan te raden.
Kortom, een mooie jogging om van te genieten zonder rekening te moeten houden met hartritme en snelheid

1 Comments:

At 8:41 AM, Blogger Peter said...

Pfff, en ik zit hier maar in de straten van Merksem rond te dabberen...

Niet mistig, maar evengoed luguber als ge de verkeerde pakt ;-)

Groetjes,
P.

 

Post a Comment

<< Home