Thursday, December 22, 2005

Training 15: Foert

Gisteren was het normaal gezien (volgens m'n eigen schema) trainingsdag, maar voor het eerst carrément foert gezegd. Onze jongste dochter wil de afgelopen paar dagen pas om één uur gaan slapen, wat maakt dat het korte nachtjes zijn... Dat gecombineerd met de lekkere doch overdadige maaltijd van m'n ma (elke woensdag met de kids daarnaartoe) heeft me een eerste keer foert doen zeggen.
Soit, ik sta toch 'voor' op het Asics schema dat slechts drie trainings per week vraagt terwijl ik tot hiertoe elke twee dagen ben geweest... (de blog-entries zijn inderdaad niet met dezelfde frekwentie, maar het heeft ook weinig zin om voor iedere keer iets in te vullen)
Hopelijk houdt het tegen vanavond op met miezeren want dan ga ik écht de benen strekken...

1 Comments:

At 8:54 PM, Blogger Bruno said...

Ik herinner me 1 van de zaken van de sportpsycholoog in Gasthuisberg : nooit forseren om een training uit te voeren, stel die desnoods een dagje uit om het trainingsschema niet in het water te laten vallen.

 

Post a Comment

<< Home