Friday, January 20, 2006

Looptraining 30: met de collega's

Bij ons op kantoor zijn er nog enkele sportievelingen, en die gasten (en dame) gaan geregeld al eens een blokske om (wel een blokske van 2,5 km in de bossen...). Ik was vandaag uitgenodigd om eens ne keer mee te lopen.
Aw... het blijkt dat ik nog nergens sta: na een paar honderd meter waren ze al een eind voor me uit, en dat was dan nog maar hun opwarming. Ik heb aan de verleiding weerstaan om proberen bij te blijven, en proper in de 'OwnZone' gebleven. Gevolg was dus dat ik alleen heb gelopen, en het effect van de groepstraining (rustig tegen elkaar blijven babbelen) heb gemist.
Uiteindelijk toch 5 kilometer afgemaald in 40 minuten.

1 Comments:

At 11:09 AM, Anonymous Anonymous said...

proficiat! Laat ze maar lopen, binnen een paar weken doe je dat eens over en zal je wel verschil merken! veel loopplezier, ook als je alleen loopt!

 

Post a Comment

<< Home