Tuesday, January 24, 2006

Looptraining 32: de 100kilometer!

Nee, niet dat ik gisteren 100km als training heb gelopen, maar daar was je al wel achter. Het is gewoon dat ik volgens het loopprogramma van Asics ondertussen al 100km onder de schoenen heb gehad. En vanaf nu zullen de volgende 100 snel genoeg volgen: vier keer trainen per week, wekelijks ongeveer 18 kilometer...
Dit wil ook zeggen dat m'n schoenen al voor 1/6e versleten zijn... ge zou ze 't niet geven...

De training zelf was goed. Vreemd is dat ik eens een keer voor twee minuten wat sneller ben gaan lopen, en dat ik me daar heel comfortabel bij voelde hoewel m'n hartslag tot 154 opliep. Nu waarschijnlijk niet dat ik dat 20 km zou volhouden aan dat tempo, maar het leek me toch mogelijk om dat eventueel langer dan 2 minuten te doen... Ik denk dat ik zelfs de 'verteltest' zou hebben doorstaan... enfin, gedeeltelijk toch.
Iemand een idee van de reden? Zijn er misschien mensen met een afwijking die zich beter voelen wanneer hun hart sneller klopt...? (om sportieve redenen welliswaar...)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home