Monday, January 30, 2006

Looptraining 34: (ni) goe bezig

Vorige week een aantal trainings moeten overslagen: een eerste keer wegens ziek (blijkbaar ook een keelontsteking, gecombineerd met verkoudheid...? Zou ik het Blogs-gewijs van Bruno hebben overgekregen... Is dat dan een Internet-virus?), en een tweede dag omdat ik kasten in elkaar stond te vijzen terwijl de collega-"afvallers" in Gent aan 't rondhossen waren... Gisteren dan eindelijk nog eens een toertje gaan doen. Ik vreesde dat ik zou merken dat ik een paar dagen niet gelopen had, maar nee, het liep lekker, zelfs sneller dan woensdag, maar misschien dat toen de beestjes al in m'n lijf zaten... Of misschien dat de rustdagen effectief hun werk hebben gedaan... allemaal vragen die de Canvas-coach zou hebben kunnen oplossen...
Over het woordje 'afvallers' heb ik in een commentaar van Lieve de opmerking gekregen dat we dat eigenlijk moeten veranderen naar 'doorbijters'... Soit, we hebben de 20km nog niet uitgelopen, maar ik denk effectief dat het voor ons moeilijker is om te blijven volhouden dan voor die gasten die alle mogelijke mentale en andere coaching hebben, en toch wel onder lichte dwang staan om door te gaan ... en niet te vergeten: ze hebben de perfecte loopkledij, want gisteren was het toch friskes in 't begin, en als ge dan buitenkomt hebt ge veel goesting om terug naar binnen voor den tv te gaan zitten (of achter de computer...).
't Zal wel wat makkelijker worden als de dagen langer worden, en we wat kunnen lopen in 't daglicht. Nu niet dat het me erg stoort om in 't donker te lopen, integendeel, maar het lastige is dat de parken dan dicht zijn, en in woonwijken rondlopen is nu niet direct heel boeiend en relaxerend.

1 Comments:

At 4:33 PM, Anonymous Anonymous said...

oef! de Peter is toch nog aan 't joggen!

 

Post a Comment

<< Home