Monday, December 19, 2005

Training 8, collega ouders

Leve het oudercomité !
We organiseren een kerstboomverbranding op zaterdag 7 januari ... iedereen is er welkom om zijnen kerstboom vaarwel te zwaaien
Wat heeft dat met lopen te maken ? Awel, 1 van de mede organisatrices is ook regelmatig loops. Laat ons zeggen 2 maal in de week
"Samen lopen ?" was mijn vraag. "Why not", was het antwoord. Zodoende heb ik mijn training van morgen dinsdag verplaatst naar deze voormiddag. 40 min (en niet km) duurloop op de stille paden van het domein de "Ghellinck" in Kerkhove. Da's eens wat anders dan mijn gewonere straatjogging
Ik heb wel de indruk dat de conditie er al op vooruit gegaan is. Zekers als men naar de gemiddelde snelheid bekijkt. Nu, met z'n 2tjes lopen gaat waarschijnlijk sneller, daarom heb ik ook mijn hartslagmeter niet bij de hand genomen. Vermoedelijk heb ik te snel gelopen, maar ja, als men liefheeft, dan telt men niet. Het zijn juist de benen die achteraf wat meer pijn doen.
Morgen, rustdag. De ideale dag om onze pas aangeschafte home trainer uit te testen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home