Sunday, May 07, 2006

Trouwfeesten en alcohol

21 dagen te gaan; 120 min; 16.3 km; 8.2 km/h; 7m22/km

Donderdag ll vond een "schieting" plaats bij de buren. Het is in onze streek een traditie om enkele dagen voor het huwelijk van iemand, buskruit te laten ontploffen in een soort "kanon" en ter dezer gelegenheid een goed glas te drinken. Daar gaat mijn donderdag training dus. Die avond was zo erg dat het mij 's nachts leek alsof de stoep bewoog wanneer ik naar huis ging.
Om een lang verhaal kort te maken, ik had een zware kater tot zaterdag middag. Zo was ik hersteld voor het trouwfeest van zaterdag avond. Een heel leuke ervaring, juist niet zo goed voor mijn loopschema.
Vanavond maar 15 min extra gelopen tov het loopschema. Het werd dus een 2 u training ipv 1u45.
Eigenlijk viel dit goed mee. Was het niet dat mijn snelheid steeds trager werd. Waarschijnlijk raakten mijn reserves op, wat niet verwonderlijk lijkt als je steeds hoort dat je moet drinken tijdens wedstrijden om niet uit te drogen. Volgende week zal ik proberen wat drank mee te nemen, we zullen zien of dit helpt.
Schema volgende week : di 60min, wo 45 min; do 60 min, zo 120 min.
De volgende 2 weken zal ik proberen wat minder zwaar te trainen om zo doende niet uitgeput aan de 20km te starten

0 Comments:

Post a Comment

<< Home