Friday, December 16, 2005

Dankzij Parijs training 7 in de regen

Gisteren donderdag ben ik met mijn zusje naar Parijs geweest. Ze gaat er namelijk volgende zondag naar verhuizen. Kortom, mijn training van gisteren is in het water gevallen dankzij mijn tripje naar Parijs.
Wat doe je dan ? Sanderdaags 's morgens gaan lopen.
En dit is mijn eerste training in de regen. Op karakter door het mooie belgische klimaat. Plots besef ik dat de komende wintermaanden, harde trainings maanden zullen worden. Maar we zouden geen koppige vlamingen zijn, zouden we er ons niet doorploeteren.
programma van de dag : 40 min hardlopen, veeeeel stretchen want de beentjes begonnen te kietelen. Door het feit dat ik zonder hartslagmeter kon lopen (mijnen ouden heeft de ziel gegeven) heb ik hoogstwaarschijnlijk te snel gelopen en zijn mijn benen verzuurd.
Het zal zoeken worden de volgende keer.
Laat ons althans hopen dat de door Canvas beloofde Polar hartslagmeter er snel aankomt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home