Saturday, December 17, 2005

Training 13; Wintersport

Deze morgen zag het er echt niet goed uit: sneeuw, stormwind, ... enfin, the works om de bijna-kortste dag voldoende kracht bij te zetten.Deze namiddag was het dan toch iets beter - enkele sneeuwbuien niet in acht genomen, en ben ik erop uitgetrokken om m'n 25 minuten af te draaien... Ik ben eigenlijk wel jaloers op de deelnemers van "marathon" die van Nike de ideale kledij hebben gekregen voor ieder weertype. Ik moet het stellen met een t-shirt, fleece en regenvestjes van Murphy & Nye. Deze super-lichte zeilkledij beschermt natuurlijk ook in alle elementen (och, kom - ik mag de sponsor van onze zeilclub toch ook eens in de bloemetjes zetten - en met recht en reden, want ik heb écht geen kou gehad... 't is waarschijnlijk iets minder 'sportief' als de flashy Nike outfits, maar anderzijds komen we dan terug op het punt of het wel de bedoeling is om in een fluo geel vestje gezien te worden, niwaar Koen Fillet?)
Soit, de 25 minuten lopen waren gezien het weer toch nét iets teveel - in totaal 2 minuten 'instappen' en 23 minuten 'lopen'.
Eigenlijk ben ik enorm tevreden met mezelf dat ik na slechts enkele weken al zo lang aan één stuk door kan lopen. Dit had ik écht nooit gedacht. Soit, laat het maar een bijkomende motivatie zijn...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home